zaterdag 24 maart 2018

Bloghop Spring/Summer en Sale a Bration

Hey hoi, welkom bij de Bloghop Spring/Summer en Sale a Bration catalogus...
Ik heb gekozen voor de leuke flessen en de leuke tekst uit de Spring/Summer Catalogus, het gave papier is een gratis SAB artikel, deze kun je gratis scoren bij een bestelling van €60,00
De flessen staan op het papier en zijn met de framelits uit te stanzen.
De "wordbubble" is uitgeknipt ;)

Gebruik de linken hieronder om de andere blogs te bezoeken die meedoen met deze bloghop:
https://petraav.blogspot.nl/2018/03/stamp-fans-bloghop-eindsprint-sab.html

https://bestofstampin.blogspot.nl/2018/03/bloghop-stamp-fans.html


Big Shot
[143263]
€ 120,00

7 opmerkingen:

Pee’s Atteljeeke zei

Die “word bubble” ga ik onthouden.

Marjan zei

haha, dan zou ik niet ouder worden, er is altijd wel iemand die het vergeet, gelukkig niet mensen die belangrijk voor me zijn ;)
Wat een gave kaart, Durvina!

Ellen zei

Echt een vrolijke kaart! Die flesjes zijn superleuk. De tekst is de tekst trouwens ook!

bestofstampin@gmail.com zei

Wat een mooi kleurrijk kaartje heb je gemaakt.
Groetjes,
Sandra

GerJanne zei

Ha, dat is een leuke tekst. Ik ben denk ik nog erg jong, want mijn verjaardag wordt wel eens door iemand vergeten....
Maar je kaart is erg leuk. Vrolijk van kleur!

Ink before you think 😀 zei

Wat een gave kaart durvina, en die tekst.... Haha. Echt leuk
Groetjes Lilian

Ilona zei

Een hele leuke kaart. En nu twijfel ik nog steeds meer over deze set...

groetjes ILona