maandag 7 maart 2016

Hello

 
Wat is het "Going Places" papier toch geweldig.
Bijna zonder na te denken maak je er zo een kaart mee, terwijl ik normal best problemen heb met het maken van mannenkaarten.
De kleuren en printjes spreken mij ook uitermate aan ;)
De wereldbol heb ik deze keer niet op een uni stuk papier gestempeld maar op een stukje van het DSP, de bannerpunch is natuurlijk ook een topper waar je je kaart lekker mee opvult, de leuke hello stempel is helaas niet meer verkrijgbaar (hoop voor jou dat je hem dus al had gescoord met de SAB!), ik heb hem gestempeld en daarna uitgeknipt, de kaart is afgemaakt met een stukje lint en wat Enamel Dots.
Natuurlijk vind ik het ontzettend leuk als je een reactive hier achterlaat.
En als je nog geen volger bent, word dan gezellig volger van mijn blog!!!
 
Vandaag ga ik nog wat workshops plannen, voor degene die mijn mails altijd ontvangen die krijgen natuurlijk bericht hiervan, maar mocht jij ook op de hoogte gehouden willen worden, stuur mij dan een mail en ik houd je op de hoogte van Workshop/activiteiten en aanbiedingen.
 
 
Fijne dag toegewenst!!

3 opmerkingen:

Marjan zei

Mooie strakke kaart!

Ellen zei

Heerlijk als het maken van een mannenkaart zo makkelijk gaat. Zo zie je maar hoe belangrijk het is om de juiste spullen te hebben :) Stoere kaart!

Colien zei

Mooie ,stoere kaart!
grtz.Colien