dinsdag 9 februari 2016

Congrats

 
Dit kaartje heb ik voor een SU college gemaakt , het moest een extra feestelijke kaart worden en er moest de kleur Goud in worden verwerkt. (het woordje moest = opdrachten van mezelf ;) )
Ik vind de kleurencombi zo gaaf en de nieuwe balonnen van SU zijn zo leuk.
Mijn gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog


 
 
 
Vrijdagochtend gaat er bij mij een verzamelbestelling uit, mocht je ook meteen iets willen mee bestellen dan kun je jou bestelling doorgeven via mail:
 
 
Bij een bestelling van € 60,00 mag je een gratis item uitzoeken uit de SAB folder.
De volgende 3 artikelen zijn Limited Time artikelen, dit betekend dat je deze tot uiterlijk 15 februari kunt bestellen!!!!
 

 


Dus wil je nog 1 of meerdere van deze artikelen bemachtigen wees er dan snel bij!!
 
 

 

7 opmerkingen:

Cobie zei

Leuke kaart!
Groetjes Cobie

Colien zei

Wat een mooie, feestelijke kaart!
grtz.Colien

Marrie zei

Hallo Durvina,

Wat een schitterende kaart is dit super mooi met dat goud en wit en een randje zwart en die pons ziet er ook super leuk uit zeg!!!

Lieve groetjes Marrie

marja zei

Wat een superleuke kaart Durvina. Echt super gemaakt. Groetjes marja

Ellen zei

Al die gouden ballonnen maken je kaartje zeker heel erg feestelijk! De houten tekst staat er prachtig bij.

Margo zei

Helemaal leuk Durvina !
Groetjes
Margo

Alina zei

super mooi, Durvina, ik ben dol op kaarten met ballonnen!