woensdag 1 april 2015

Thanks so very much



 
En dan is het April!
De 3 Sale a Bration maanden zijn omgevlogen, en voor mij heel leuk leerzaam geweest.
Deze bedankjes heb ik een tijdje terug gegeven toen ik bestellingen af heb geleverd.
Ik maak altijd iets voor mijn klanten als bedankje, de ene keer een kaart soms een mini presentje en dit keer een kleine tag, gemaakt van zwart papier en bestempeld met witte inkt, het zwarte papier is eerst met de "Stampin Buddy" bewerkt om een soort van schoolbord effect te creëren.
 
Hier mijn gebruikte materialen:
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


En de Weekly Deals, mocht er iets voor je  bij zitten laat het me dan uiterlijk maandagavond weten, ik bestel dinsdagmorgen!

Built for Free Using: My Stampin Blog


8 opmerkingen:

Wilma de Korte zei

Leuke tags, echt schoolbord-effect!

Irene zei

Je hebt weer leuke dingen gemaakt Durvina en zo'n bedankje is naturlijk helemaal enig!!

xx Irene

Cobie zei

Leuk!
Groetjes Cobie

Sarah zei

Leune labeltjes ! Liefs ☆ Sarah ☆

Sarah zei

Ik bedoel LEUKE !

Colien zei

Ze zijn leuk, mooi effect!
grtz.Colien

Marianne Schut zei

Hai Durvina, ziet er leuk uit hoor! Wat een gaaf effect geeft dat zeg! Liefs Marianne

nicolet zei

Wat een leuke labels heb je gemaakt Durvina!
Fijne tweede paasdag nog.
Groetjes Nicolet