maandag 30 maart 2015

Best Day Ever

Hier het beloofde "andere" cadeautje waar ik het in mijn vorige blogpost over had.
In de verpakking zit een stempelset verstopt.
Het cadeaupapier is een vel DSP van de "Sweet Dreams" serie.
Het papier van de stippen heb ik zelf in bijpassende kleuren gemaakt met een "Decoritive mask" van SU en de "Many Marvelous Markers".
De tekst en de gestreepte hartjes achter de tekst is uit een GRATIS Sale a Bration set.
LET OP!! morgen bestel ik en kun je jou laatste gratis artikelen nog scoren!!
 
Hier mijn lijstje met gebruikte materialen:
 

Built for Free Using: My Stampin Blog


8 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een leuk kadootje en bedankt voor je leuk berichtje. Vandaag is iedereen weer naar school en ik heb ook al terug meer fut !
Liefs ☆ Sarah ☆

Colien zei

Prachtkado!
grtz.Colien

Ellen zei

Feestelijk!

Cobie zei

Ziet er heel leuk uit!
Groetjes Cobie

Marianne Schut zei

Een super mooi ingepakt kadootje Durvina! Leuk om te maken, leuk om te geven en zeker om te ontvangen! Wat heb je dat stippen papier leuk gemaakt! Liefs Marianne

Annemarie en Merit zei

Ja dat was zeker leuk om te ontvangen...het staat bij mij...met een hele leuke inhoud..ben er heel blij mee.

Annemarie

Ilse zei

Heel mooi verpakt, zo leuk om te geven!!
Groetjes
Ilse

Wilma de Korte zei

Gaaf ingepakt en wat heb je de mask leuk gebruikt!
Mooie kleurencombi :)
Liefs, Wilma